Menu

Aktualności

Aktualności

Stronicowanie

  • 2024.09.02

    Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Barcin”

     

    2Q==


     

  • 2024.08.30

    Rozkład kursów autobusu szkolnego w roku szkolnym 2024/2025

    Rozkład kursów autobusu szkolnego obowiązująca w roku szkolnym 2024/2025

    Dzień tygodnia

    Przywozy

    Odwozy

    Poniedziałek

    • 7.10 – Sadłogoszcz
    • 7.20 – Zalesie Barcińskie
    • 7.25 – Aleksandrowo od ulicy Barcińskiej
    • 7.30 – parking
    • 7.35 – Szeroki Kamień
    • 7.40 – Aleksandrowo wioska

    11.40, 13.35, 15.25

    Wtorek

    Jak wyżej

    12.40, 13.35, 14.30

    Środa

    Jak wyżej

    12.40, 14.30 , 15,25

    Czwartek

    Jak wyżej

    12.40, 14.30, 15.25

    Piątek

    Jak wyżej

    12.40, 14.30

    Kursy autobusu szkolnego dnia 2 września 2024.

    Przywóz uczniów:

    • 7.15 – Sadłogoszcz
    • 7.20 – Zalesie Barcińskie
    • 7.25 – Aleksandrowo od ulicy Barcińskiej
    • 7.35 – Szeroki Kamień,
    • 7.40 – Aleksandrowo wioska

    Odwóz uczniów : jeden odwóz o godzinie 10.00 z parkingu szkolnego ( najpierw kierunek Szeroki Kamień, Aleksandrowo wioska a następnie kierunek Aleksandrowo od ulicy Barcińskiej, Zalesie Barcińskie i Sadłogoszcz) 

  • 2024.08.23

    Nowy rok szkolny tuż tuż...

    Serdecznie zapraszamy Uczniów naszej szkoły wraz z Rodzicami na uroczystą inaugurację roku szkolnego 2024/2025, która odbędzie się poniedziałek 2 września o godzinie 9.00 na boisku szkolnym naszej szkoły. Wszystkim naszym Uczniom życzymy dużo uśmiechu i słońca w te ostatnie dni wakacji.Widzimy się niebawem. 

    Do zobaczenia!

  • 2024.08.23

    Informacja dla rodziców

    Szanowni Rodzice

    Rozpoczęcie nauki w klasie pierwszej to duże wyzwanie zarówno dla samego dziecka, jak i dla rodzica. Dlatego warto sie do tego wydarzenia przygotować. W związku z tym przekazujemy Państwu wykaz niezbędnych przyborów szkolnych.

    • zeszyt w 3 linie 16 kartek (podpisany)
    • zeszyt w kratkę 16 kartek (podpisany)
    • długopis, ołówek, gumka do mazania, 
    • klej, nożyczki, linijka, temperówka,
    • kredki, farby, pędzelek, kubek,
    • blok techniczny, (biały i kolorowy),
    • plastelina, wycinanka, teczka A4 z gumką (podpisana),
    • obuwie zmienne, worek na obuwie, strój gimnastyczny.

    Wiecej informacji udzielimy Państwu na spotkaniu 26 sierpnia o godzinie 16.00 na które Państwa wraz z dziećmi serdecznie zapraszamy.

    Dyrektor i wychowawczynie klas pierwszych

  • 2024.06.14

    FUNDUSZE EUROPEJSKIE 2024r.

    ByElMutdO++NAAAAAElFTkSuQmCC

    Aktywna tablica 2024

    W 2024 roku realizowana była kolejna edycja  rządowego  Programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna tablica” na lata 2020-2024.

    W ramach dofinansowania z programu Aktywna tablica nasza szkoła zakupiła pomoce dydaktyczne i narzędzia do nauki i stymulowania rozwoju uczniów  z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz korzystających z pomocy psychologiczno-pedagogicznej.                                    Dzięki pozyskanym środkom poprawiliśmy infrastrukturę – wzbogacając m.in. salę nr 4, gabinet logopedy/pedagoga specjalnego w zakresie multimedialnych zestawów pomocy dydaktycznych do pracy                                       z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 

    Łączny koszt dofinasowania programu Ministerstwa Edukacji Narodowej z środków budżetu państwa to 35 000zł.

    9k=


    9k=

    Aktywna Szkoła – sprzęt sportowy dla szkół

    Celem Programu Aktywna Szkoła – sprzęt sportowy dla szkół jest doposażenie szkół publicznych uczestniczących w programie Aktywna Szkoła w zadaniu Aktywny Weekend. Środki można przeznaczyć na zakup sprzętu sportowego. Program jest finansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa. Kwota przeznaczona na realizację programu MSiT w tym roku wynosi 75 mln zł. Maksymalnie do 25.000,00 złotych na jedną placówkę. Miło nam poinformować, że nasza szkoła jako jedyna w powiecie Żnińskim realizowała w/w zadanie przy współpracy z miejscowymi klubami KS Zagłębie i UKS Bila. Dzięki temu dzieci i młodzież, jak i cała społeczność lokalna miała możliwość skorzystania i uczestnictwa w zajęciach sportowo – rekreacyjnych w weekendy na obiektach szkolnych od maja do listopada br. Teraz dzięki pozyskanym środkom będziemy mieli możliwość wymienić lub doposażyć w nowy sprzęt sportowy bazę dydaktyczną szkoły.

    Z


    Z

     

     

    ZAJĘCIA PROWADZONE W RAMACH PROJEKTU:

    „Rozwijanie kompetencji kluczowych oraz wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach podstawowych i gimnazjach z terenu gminy Barcin na lata 2017-2018”

     

    RODZAJ ZAJĘĆ

    TERMIN

    PROWADZĄCY

    Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z geografii

     

     

    Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z angielskiego

     

     

    Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z fizyki i chemii

     

     

    Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z matematyki

     

     

    Zajęcia rozwijające z geografii

     

     

    Zajęcia rozwijające z informatyki

     

     
     

     


    W naszej szkole od kilku lat realizujemy projekty, których celem jest wyrównanie szans edukacyjnych naszych uczniów, rozwój ich zainteresowań.


    Projekt WBK Bank Dziecięcych Uśmiechów  „ Cooltura na topie”

       Po raz drugi Zespół Publicznych Szkół w Piechcinie zdobył grant z fundacji WBK w kwocie 4 tysięcy. Pomysłodawczynie, nauczycielki : Joanna Garwol i Maria Kowalska – Bembenek zachęcają do stosowania zasad savoir vivr’u i do kulturalnego spędzania czasu. Oferta obejmuje m. in. : wyjazd do teatru, warsztat dobrego zachowania przy stole połaczony z konsumpcją w restauracji, spotkanie z muzyką klasyczną i pieśniami patriotycznymi, Gminny Konkurs Savoir ViVre. W ramach projektu WBK „ Cooltura na topie” w  dniu 28.09. 2016 r. dzieci ze szkoły podstawowej uczestniczyły w wycieczce do Torunia. Najpierw wszyscy obejrzeli spektakl „ Aya znaczy miłość”.  Spektakl był  opowieścią o sile miłości, która może odmienić świat i pokonać nawet wojnę.

      Po przedstawieniu dzieci chętnie zwiedziły ratusz, a w nim wystawę o dawnym  Toruniu oraz obejrzały stare pieniądze takie jak dukaty, talary. Później odwiedziły  muzeum słynnego polskiego podróżnika Tony Halika, w którym podziwiały kolorowe stroje i oryginalne maski. W średniowiecznych strojach przemierzały  uliczki Torunia poznając jego historię. Wyjazd do teatru i  muzeum był świetną okazją do praktycznego sprawdzenia swoich umiejętności oraz wiedzy z zakresu savoir vivre.

    1099   1097   1096   1101   1098

     


    „ NIE PAL PRZY MNIE, PROSZĘ „

    PROGRAM EDUKACJI ANTYTYTONIOWEJ

    niepal.gif

     

       Uczniowie klasy III A SP realizują program edukacji antytytoniowej„ NIE PAL PRZY MNIE, PROSZĘ”. Celem programu jest wykształcenie u uczniów postaw odpowiedzialności za własne zdrowie oraz uwrażliwienie  na szkodliwe oddziaływanie dymu papierosowego związane z biernym paleniem. Zajęcia popularyzujące program prowadzone będą do maja 2016. Koordynatorem programu jest p. Tamara Dolata – wychowawca klasy III A.

     


     

    COACHING I TUTORING – W STRONĘ NOWOCZESNEJ PRACY DYDAKTYCZNEJ

       W roku szkolnym 2014/2015 W Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Piechcinie realizowano projekt edukacyjny pod nazwą ”Coaching i Tutoring – w stronę nowoczesnej pracy dydaktycznej”. Projekt współfinansowany był ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Patronat nad projektem sprawował Wydział Projektów Edukacyjnych i Stypendiów Departamentu Edukacji i Sportu przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu.

    Głównym celem projektu był wzrost skuteczności kształcenia poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli języków obcych z województwa kujawsko – pomorskiego. W ramach tego projektu 250 nauczycieli wzięło udział w różnorodnych formach doskonalących warsztat pracy nauczyciela z zakresu języków obcych. Projekt zakładał podniesienie kompetencji dydaktycznych w zakresie metodyki nauczania języków obcych oraz zwiększenie umiejętności pedagogicznych pozwalających na skuteczne diagnozowanie specyficznych potrzeb edukacyjnych ucznia i wdrożenie skutecznych działań wychowawczych.

    W ramach tutoringu w naszej szkole udzielono wsparcia indywidualnego pięciorgu uczniom. Byli to: Jagoda Pawlak (5a),Jagoda Jabłońska (5a), Jakub Budzewicz (5a), JuliaOrłowska(6b) i Kacper Buzalski (6b). Dla każdego ucznia wypracowano w oparciu o diagnozę jego potrzeb rozwojowych Indywidualny Plan Rozwoju. Każdy uczeń otrzymał 2 godz. wsparcia indywidualnego. Oprócz tego uczniowie ci uczestniczyli w spotkaniach grupowych, w czasie których stworzyli w języku angielskim, zgodnie ze swoimi zainteresowaniami, prezentacje multimedialne w programie PowerPoint:

    Jagoda Pawlak – ”I Enjoy Cooking”,

    Jagoda Jabłońska – “At the Hairdresser’s”,

    Jakub Budzewicz – “To Be in the Police Force”,

    Julia Orłowska – “I Would Like to Be a Beautician”,

    Kacper Buzalski – ”I Love Football”.

    Poza tym, w drugim tygodniu ferii zimowych, również w ramach projektu, zorganizowano dla uczniów klas IV-V zajęcia z języka angielskiego w ramach autorskiego programu nauczania pod nazwą „Rozwiń swój potencjał, czyli jak wykorzystać inteligencjewielorakie na zajęciach języka angielskiego”. W ciągu dwunastu godzin uczniowie uczyli się języka angielskiego poprzez gry i zabawy, poznawali fakty dotyczące krajów Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. W zajęciach uczestniczyli: Wiktoria Czułkowska (4a),Ala Kędra (4b), Bartek Marciniak (4b), Agata Gąsior (5a), Wiktor Piekarski (5a),Jagoda Jabłońska (5a), Kuba Budzewicz (5a). Zajęcia upłynęły w przyjaznej i twórczej atmosferze.

    Zwieńczeniem projektu był szkoleniowy studyjny wyjazd do Finlandii w dniach 14-18 września 2015 r. Wzięła w nim udział nauczycielka języka angielskiego p. Marta Bortko.  realizatorka projektu w naszej szkole. Celem wyjazdu była wymiana dobrych praktyk w zakresie modelowych rozwiązań edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem nauczania języków obcych.

    Podczas wizyty studyjnej nauczyciele języków obcych obserwowali zajęcia w różnych placówkach oświatowych: w przedszkolu (Fountain SquarePlayschool) w Espoo, w szkole podstawowej (Puropelto School) w Turku, obserwowali też lekcje w Viikki TeacherTraining School – wiodącym centrum kształcenia nauczycieli podlegającym pod Uniwersytet Helsiński oraz zajęcia dla dorosłych emigrantów z różnych stron świata w Edupoli (Education Services for Adults and Organisations). Uczestniczyli w wykładach w Alabama Auditorium w Turku: wstęp do szkolnictwa w Finlandii, nauczanie na odległość w nauce języków obcych i metodologia nauki języków obcych (doświadczenia fińskie). Nauczyciele zwiedzili też spektakularną uniwersytecką bibliotekę, Helsinki University Library.

    Wizyta studyjna była fantastyczną okazją do zapoznania się z fińskim systemem edukacyjnym, do wymiany doświadczeń i rozmów na temat podobieństw i różnic między szkolnictwem polskim a fińskim.

      


    100Program Comenius jest skierowany do : nauka, wiedza, doświadczenie                                

    •  uczniów korzystających z edukacji szkolnej do końca szkoły średniej;
    • szkół określonych przez państwa członkowskie;
    • nauczycieli i pozostałego personelu tych szkół;
    • stowarzyszeń, organizacji non profit, organizacji pozarządowych i przedstawicieli podmiotów związanych z oświatą szkolną;
    • osób oraz podmiotów odpowiedzialnych za organizację i realizację oświaty i edukację na poziomie lokalnym, regionalnym i krajowym;
    • ośrodków badawczych i podmiotów zajmujących się kwestiami uczenia się przez całe życie;
    • szkół wyższych;
    • podmiotów oferujących usługi w zakresie doradztwa zawodowego i poradnictwa, związane z jakimkolwiek aspektem uczenia się przez całe życie.

    Cele szczegółowe Programu Comenius:

    • rozwijanie wśród młodzieży i kadry nauczycielskiej wiedzy o różnorodności kultur i języków europejskich oraz zrozumienia jej wartości;
    • pomaganie młodym ludziom w nabyciu podstawowych umiejętności i kompetencji życiowych niezbędnych dla rozwoju osobistego, przyszłego zatrudnienia i aktywnego obywatelstwa europejskiego.

    Cele operacyjne Programu Comenius:

    • poprawa pod względem jakościowym i ilościowym mobilności, w której uczestniczą uczniowie i kadra nauczycielska z różnych państw członkowskich;
    •  poprawa pod względem jakościowym i ilościowym partnerstw pomiędzy szkołami z różnych państw członkowskich, tak aby objąć wspólnymi działaniami oświatowymi w okresie trwania programu przynajmniej 3 miliony uczniów;
    •  zachęcanie do nauki nowożytnych języków obcych;
    • wspieranie tworzenia innowacyjnych i opartych na TIK treści, usług, metodologii uczenia oraz praktyk w zakresie uczenia się przez całe życie;
    • wzmacnianie jakości i wymiaru europejskiego kształcenia nauczycieli;
    • wspieranie poprawy metod dydaktycznych i zarządzania.


     PROJEKT ZOSTAŁ ZAKOŃCZONY 


     101

    Projekt skierowany do uczniów klas I-III szkół podstawowych.

     „Program Indywidualizacji Procesu nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim”.



     Z terenu naszej gminy objętych projektem jest 351 uczniów. Wszystkie szkoły realizują zajęcia dodatkowe, wspierające indywidualizację procesu dydaktycznego:
    - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji – 32h – SP Piechcin,
    - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych – 32 h – SP Piechcin,
    - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne ( w tym z elementami arteterapii) - 32 h – SP Piechcin,
    zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych: mat.-przyr. –  32 h – SP Piechcin.

    Projekt zakłada również zakup materiałów i pomoce dydaktyczne w zakresie umożliwiającym właściwą realizację zaplanowanych zajęć m.in. gry dydaktyczne, książki, materiały plastyczne, plansze edukacyjno-wychowawcze, zestawy instrumentów muzycznych, mikroskopy z przyrządami, filmy DVD, ćwiczenia, programy komputerowe m.in. specjalistyczne do zajęć logopedycznych, wspomagających rozwój, multimedialne, edukacyjne oraz zakup wyposażenia do szkół. Zakupione materiały i sprzęt będą również służyć w realizacji polityki równych szans i płci – w nauczaniu niestereotypowego postrzegania ról kobiecych i męskich w społeczeństwie.

    Koordynatorem projektu w naszej szkole jest Lilianna Wojciechowska.

    Poszczególne zajęcia prowadzą:

    • Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych – E.Krawczyk
    • Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodnicze –T. Dolata
    • Zajęcia dla dzieci zagrożonych ryzykiem dysleksji – M.Kowalska-Bembenek
    • Zajęcia socjoterapeutyczne z elementami arteterapii – L. Wojciechowska
       

    Projekt realizowany będzie do końca roku szkolnego 2010/2011. 

     PROJEKT ZOSTAŁ ZAKOŃCZONY 


     

    102

    "Przyszłość wytyczana pozalekcyjnymi ścieżkami wiedzy i kompetencji", zakłada:


    1) realizację zajęć pozalekcyjnych w bloku matematyczno-przyrodniczym lub lingwistycznym (dydaktyczno-wyrównawczych lub rozwijających). Uczeń może uczestniczyć tylko w jednym wybranym przez siebie bloku;
    2) opiekę psychologa (tylko w szkołach podstawowych);
    3) zajęcia z logopedą (tylko w szkołach podstawowych);
    4) doradztwo edukacyjno-zawodowe (tylko w gimnazjum);
    5) realizację Wakacyjnej Ścieżki Edukacyjnej (łącznie 8 wycieczek edukacyjno-kulturalnych i przyrodniczo-krajoznawczych w okresie ferii zimowych i wakacji letnich). 
    Uczniowie mogą łączyć udział w zajęciach pozalekcyjnych z innymi formami wskazanymi w pkt. 2)-5)

    Udział w projekcie jest dla uczniów całkowicie bezpłatny. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (poddziałanie 9.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki).

    W naszej szkole realizowane są zajęcia z nastepujących bloków  

    GIMNAZJUM

    Blok matematyczno-przyrodniczy zajęcia wyrównawcze -  prowadząca Klaudia Jóźwiak

    Blok lingwistyczny j.angielski zajęcia rozwijające -  prowadząca  Marta Bortko

    SZKOŁA PODSTAWOWA

    Blok matematyczno-przyrodniczy zajęcia wyrównawcze -  prowadząca Beata Skrobacka

    Blok linwistyczny j.angielski zajęcia wyrównawcze -  prowadząca  Magdalena Mikuła - Szwda

    Projekt trwa do końca maja 2011 roku

      PROJEKT ZOSTAŁ ZAKOŃCZONY 


    Realizacja Wakacyjnej Ścieżki Edukacyjnej

     8 wycieczek edukacyjno-kulturalnych i przyrodniczo-krajoznawczych w okresie ferii zimowych i wakacji letnich. 

    1. Harmonogram wyjazdów w czasie ferii zimowych.   

    2. Harmonogram wyjazdów letnich 

     

          PROJEKT ZOSTAŁ ZAKOŃCZONY            


    103         

    Projekt ponadregionalny "Z nauką ścisłą za Pan Brat"

    Projekt "Z Nauką Ścisłą Za Pan Brat" realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

    Priorytet III

    Wysoka jakość systemu oświaty

    Działanie 3.3

    Poprawa jakości kształcenia

    Poddziałanie 3.3.4

    Modernizacja treści i metod kształcenia

     Projekt ma zmienić nastawienie uczniów do przedmiotów ścisłych – oswoić z liczbami, wzorami i definicjami. Jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest rozwijanie umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych jako jednego z czynników przygotowujących młodzież do kształcenia w zawodach politechnicznych. Cele szczegółowe to: poprawa jakości kształcenia poprzez modernizację treści i metod kształcenia z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi (m.in. tablic interaktywnych), wprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównujących braki oraz rozwijających umiejętności i wiedzę uczniów z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, rozwijanie zainteresowania uczniów naukami matematyczno-przyrodniczymi.

    W ramach zajęć Gimnazjum w Piechcinie zorganizowało 2 wycieczki do: Kłodawy i oczyszczalni ścieków w Sadłogoszczy. 13 lipca 2010 roku w Gimnazjum w Barcinie i Zespole Szkół w Piechcinie zamontowano po jednej tablicy interaktywnej. Oprócz tablic szkołom przekazano zestawy składające z laptopa, rzutnika multimedialnego i oprogramowania. Dodatkowo do szkół dostarczono materiały promocyjne dla uczniów i nauczycieli.

    W dniach 5-9 lipca br. na Politechnice Łódzkiej odbył się Letni Obóz Naukowy dla uczniów gimnazjów, którzy wyróżniali się w trakcie realizacji projektu. Przedsięwzięcie to, będące formą nagrody, objęło 6 uczniów (4 uczniów z Gimnazjum nr 1 w Barcinie, 2 z Gimnazjum nr 2 w Piechcinie, opiekun - Iwona Zbieranek, Gimnazjum Barcin. Uczestnicy obozu mogli się poczuć przez kilka dni jak studenci. Wzięli udział w serii wykładów i ćwiczeń. Dowiedzieli się m. in., co to jest błyskawica, poznali skład najbardziej popularnych obiadowych dań i napojów, wiedzą już, jak pokazać świat niewidomemu, usłyszeli, jak powstaje tkanina, zapoznali się z językiem komputerów i Internetu. Młodzi ludzie uczestniczyli również w zajęciach z języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii.

    Aktualnie projekt jest w trakcie kolejnego etapu realizacji. Projekt trwać będzie do 29.12.2012 r.


     101

    Projekt „Podnoszenie osiągnięć edukacyjnych uczniów szkół podstawowych województwa kujawsko-pomorskiego”


     W projekcie pt. Podnoszenie osiągnięć edukacyjnych uczniów szkół podstawowych województwa kujawsko–pomorskiego realizowanym przez Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy przy udziale Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy uczestniczą uczniowie klas VI.
    W ramach projektu uczniowie pod koniec czerwca i na początku września spotykali się z panią psycholog na zajęaiach mających na celu wzmocnienie samooceny i motywowanie do nauki. Łącznie w obszarze wsparcia psychologicznego zostało zrealizowanych 10 godzin, zajęcia odbywały się w grupach.
    We wrześniu rozpoczęły się zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przyrody i informatyki oraz zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego.

    ZAKOŃCZENIE PROJEKTU W MARCU 2011 roku

     PROJEKT ZOSTAŁ ZAKOŃCZONY 

     

Stronicowanie

Odnośniki

Informacje kontaktowe

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Piechcinie

ul. 11 Listopada 5, 88-192 Piechcin

telefon: +48 52 383 73 39;  +48 52 38 37 229
e-mail:  sekretariat@sppiechcin.pl

[obiekt mapy] Lokalizacja na mapie: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Piechcinie